МДБҰ мектепалды даярлық топтарының тәрбиешілері мен білім беру мектептерінің мұғалімдеріне сауалнама жүргізу нәтижелері туралы ақпарат

             Баланы бірінші сыныпқа баруы - бұл әр отбасы үшін әрқашан қуанышты және қызықты оқиға, бірақ егер баланың ерекше білім беру қажеттіліктері болса, жауапты және маңызды мәселе. Жалпы білім беретін мектепте оқыту сәтті басталуы үшін баланың балабақшадан мектеп ортасына ауыртпалықсыз өтуін қамтамасыз ету қажет. Кері жағдайда ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың мектепке дейінгі білім берудің барлық кезеңінде мектепте алынған дайындығы төмен көрсеткіштерге әкелуі мүмкін.
           АИБД ҰҒПО арнайы және инклюзивті мектепке дейінгі білім беру зертханасы «Инклюзия жағдайында мектепке дейінгі және мектептегі білім берудің сабақтастығын қамтамасыз ету» тақырыбы бойынша зерттеу жүргізеді. МДБҰ тәрбиеленушілерін мектепке көшірудегі қиындықтарды анықтау мақсатында сауалнама жүргізілді, оған Алматы қаласының 43 жалпы білім беретін мектепке дейінгі ұйымдарынан 154 тәрбиешісі және Алматы қаласының 40 жалпы білім беретін мектептерінен 701 мектепалды даярлық және бастауыш сынып мұғалімдері қатысты.
         Тәрбиешілердің сауалнамаларын талдау негізінде инклюзивті білім беру жағдайында ЕБҚ бар балаларды оқытудың сабақтастығын ұйымдастырудағы қиындықтар анықталды:
         - тәрбиешілердің ЕБҚ бар балаларды мектепалды даярлау бағдарламасын іске асырудағы қиындықтары (тәрбиешілердің ЕБҚ бар балалармен жұмыс істеу бойынша білім деңгейінің жеткіліксіздігі, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметі мамандарының біліктілігінің жеткіліксіздігі және т. б.).);
          - МДБҰ-да оқу-тәрбие процесін әдістемелік қамтамасыз етудің жеткіліксіз деңгейіне байланысты қиындықтар;
         - МДБҰ тәрбиеленушілерінің мектепке баруындағы қиындықтар: балабақшадан мектепке бару кезінде баланы ЕБҚ бар балаларды оқытудағы сабақтастықты жүзеге асыру тетіктерінің, бастауыш мектепте балабақша түлектерінің бейімделуін қадағалау тетіктерінің болмауы;
         - тәрбиешілер/мұғалімдер мен ата-аналардың оқу-тәрбие үрдісіндегі өзара іс-әрекет жағдайын сипаттайтын ЕБҚ бар балалардың ата-аналарымен жұмыс істеудегі қиындықтар;
           - ЕБҚ бар  МДБҰ тәрбиеленушілерінің мектепке ауыртпалықсыз өтуін қамтамасыз ету бойынша құрылымды іс-әрекеттерді жүзеге асыру үшін МДБҰ мен мектеп педагогтарының (тәрбиешілер, бастауыш сынып мұғалімдері, психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің мамандары) өзара әрекетін ұйымдастырудағы қиындықтар және т. б.
             Мектепке дейінгі және мектептегі білім беру деңгейлерінің сабақтастығын қамтамасыз етудегі қиындықтарды білу бар кедергілерді жоюға және мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының ерекше қажеттіліктері бар тәрбиеленушілерінің мектепке баруы үшін тиімді жағдайлар жасауға мүмкіндік береді.

АИБД ҰҒПО мектепке дейінгі арнайы және инклюзивті білім беру зертханасының а.ғ.қ. А. Т.Баймуратова.


Опросы

Оцените новый дизайн сайта

Очень понравился
Неплохо
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился
Результаты

Наш адрес

050008, Республика Казахстан,
г. Алматы,
ул. Байзакова 273 "А"

тел. (7 727) 394-45-07
тел. (7 727) 394-45-15
тел./ факс: (7 727) 394-45-17
e-mail: nnpckp@mail.ru
           nnpckp@mail.kz