Page 51 -
P. 51

әдебиет
                                                         Сәрсенбі
                      Шағын топтық                     9.10-9.30/                      логопед
                        логоп.сабақ                    9.40-9.55
                   Бейнелеу/ мүсіндеу                  9.10-9.30/                     тәрбиеші
                                                       9.40-9.55

                          Музыка                      16.00-16.15                музыка жетекшісі
                                                         Бейсенбі
                      Шағын топтық                     9.10-9.30/                      логопед
                        логоп.сабақ                    9.40-9.55
                  Құрастыру/ жапсыру                   9.10-9.30/                     тәрбиеші
                                                       9.40-9.55
                    Дене шынықтыру                    16.00-16.15                 дене шынықтыру
                                                                                    инструкторы
                                                           жұма
                      Шағын топтық                     9.10-9.30/                      логопед
                        логоп.сабақ                    9.40-9.55
                          Музыка                       9.10-9.30/                музыка жетекшісі
                                                       9.40-9.55
                    Дене шынықтыру                    16.30-16.45                 дене шынықтыру
                                                                                    инструкторы
                         1-ші және 2-ші топтың сабақтары уақыт бойынша кезектестіріледі


                                     Логопедиялық сабақтардың мазмұны


                      Балабақшаның  кішкентайлар  тобындағы  СТЖД    ІІІ-деңгейіндегі
                  балаларды түзете оқытудың негізгі бағыттары:
                      1.  Сөз қорын молайту;
                      2.  Грамматикалық дағдыларын жетілдіру;
                      3.  Байланыстырып сөйлеуін дамыту;
                      4.  Дыбыстарды дұрыс айтуын қалыптастыру.

                         Балалар сұрақтарға жауап береді, сұрақ қоя алады, фразалық сөйлеуді
                         меңгерген. Арнайы оқыту бұл балалармен екі бағытта жүргізіледі:


                      -  мағынаны түсінуге сүйену;
                      -  жаттығу тапсырмаларын қолдану.
                         Оқытудың негізгі міндеттері:
                      -  ұқсас  дыбыстарды  (ызың-ысқырық),  естіп  ажырату,  кейін  ауызша
                         айтуда ажырату дағдысын дамыту;
                      -  көп  буынды,  күрделі  сөздердің  айтылуын  бекіту,  ауызша  сөйлеуде
                         қолдану (қарлығаш, тракторшы тракторын жөндеді);
                      -  дыбыстық талдау, жинақтау дағдыларын бекіту;

                                                                                                             51
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56