«Коррекционно-педагогическая работа по формированию познавательной деятельности младших школьников с задержкой психического развития»

  • 21.11.2018
  • ННПЦ РСИО
  • 860

(Составители: Елисеева И.Г., Ермекбаева Л.Х., Даурцева Г.Ю., Малиновский В.В., 2017 г.)

 

Методические рекомендации посвящены вопросам изучения и преодоления недостатков становления познавательной деятельности младших школьников с задержкой психического развития. В методических рекомендациях изложены причины и классификация задержек психического развития у детей, даны рекомендации к использованию диагностического комплекса для определения индивидуальных потребностей младших школьников с задержкой психического развития в психолого-педагогической поддержке. Предложены комплексы развивающих упражнений, которые могут быть использованы педагогами и специалистами как в учебном процессе, так и на специальных индивидуальных и групповых занятиях.

 

«Психикалық дамуы тежелген кіші мектеп жасындағы оқушылардың танымдық қызметін қалыптастыру бойынша түзете-педагогикалық жұмыс» атты

әдістемелік нұсқаулықтың аннотациясы

(Құрастырушылар: Елисеева И.Г., Ермекбаева Л.Х., Даурцева Г.Ю., Малиновский В.В., 2017 ж.)

Әдістемелік нұсқаулық психикалық даму тежелген кіші мектеп жасындағы оқушылардың танымдық қызметін қалыптастырудағы кемшіліктердің алдын-алу және оны зерттеу мәселелеріне арналған. Әдістемелік ұсынымдарда балалардың психикалық дамуының тежелу себептері мен жіктелуі зерделеніп, психикалық дамуы тежелген кіші мектеп жасындағы оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдау барысында жеке қажеттіліктерін анықтау мақсатында диагностикалық кешенді пайдалану ұсыныстары берілген. Педагогтар мен мамандар оқу үдерісі барысында, арнайы жеке және топтық сабақтарда қолданыла алатын дамыту жаттығуларының кешені ұсынылған.