«Разработка измерителей уровней готовности детей с особыми образовательными потребностями к обучению в общеобразовательной организации»

  • 21.11.2018
  • ННПЦ РСИО
  • 578

Данные методические рекомендации раскрывают возрастающую роль классов предшкольной подготовки, актуальность которых обусловлена необходимостью обеспечить равные стартовые возможности для будущих первоклассников независимо от состояния здоровья. Все дети, включая детей с особыми образовательными потребностями, должны пройти предшкольную подготовку.

В рекомендациях предпринята попытка разработать измерители уровней готовности детей с особыми образовательными потребностями к обучению в общеобразовательной школе. Для достижения этой цели предлагаются оптимальные способы выявления уровня соответствия результатов воспитания и обучения детей данной категории учебной программе класса предшкольной подготовки.

Содержание рекомендаций включает краткую информацию об основных компонентах психологической готовности детей с особыми образовательными потребностями к обучению в школе и критериях их изучения, о методических подходах к измерению уровней готовности в школе, знакомит с их расчетом при освоении учебной программы класса предшкольной подготовки.

Большой материал посвящен описанию действий ребенка при изучении той или иной темы. Оценка этих действий на уровне учебных предметов и образовательных областей позволяет выявить уровень готовности ребенка к обучению в общеобразовательной школе.

Методические рекомендации разработаны в рамках бюджетной программы 099 «Обеспечение доступности качественного школьного образования» (подпрограмма 102 «Методологическое обеспечение в сфере среднего образования») и предназначены для педагогов и воспитателей общеобразовательных организаций при составлении индивидуальной программы предшкольной подготовки детей с особыми образовательными потребностями.

«Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалардың жалпы білім беретін ұйымдарда оқуға дайындық деңгейлерінің өлшеуіштерін дайындау» атты әдістемелік нұсқаулықтың аннотациясы

Аталмыш әдістемелік нұсқаулық денсаулық жағдайына қарамастан өзектілігі болашақ бірінші сынып оқушыларын тең дәрежеде алғашқы мүмкіндіктермен қамтамасыз ету қажеттілігімен анықталатын мектепалды дайындық сыныптарының өсіп келе жатқан рөлін ашып көрсетеді. Барлық балалар, олардың арасында білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалар да, мектепалды дайындықтан өтуі керек.

Әдістемелік нұсқаулықта білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалардың жалпы білім беретін ұйымдарда оқуға дайындық деңгейлерінің өлшеуіштерін дайындау талпынысы жасалған. Осы мақсатқа жету үшін осы санаттағы балаларды тәрбиелеу мен оқыту нәтижелерінің мектепалды дайындық сыныбының оқу бағдарламасына сәйкестік деңгейін анықтаудың тиімді амалдары ұсынылады.

Ұсынымдардың мазмұны білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалардың мектепте оқуға психологиялық тұрғыдан дайындығы, оларды зерттеу көрсеткіштері, мектепке дайындық деңгейлерін өлшеуге әдістемелік тәсілдердің негізгі құрамдас бөліктері туралы қысқаша ақпаратты құрап, мектепалды дайындық сыныбының оқу бағдарламасын меңгерудегі есептермен таныстырады.

Материалдың біразы баланың белгілі бір тақырыпты меңгеру барысындағы әрекеттерін сипаттауға арналған. Оқу пәндері мен білім беру салалары деңгейінде осындай әрекеттерді бағалау баланың жалпы білім беретін мектепке дайындық деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Әдістемелік нұсқаулық «Мектепте сапалы білім алудың қолжетімділігін қамтамасыз ету» атты № 099 бюджеттік бағдарлама («Орта білім беру саласын әдістемелік қамтамасыз ету» атты № 102 шағын бағдарлама) аумағында құрылған және жалпы білім беретін ұйымдардың педагогтары мен тәрбиешілеріне білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалардың мектепалды жеке бағдарламаларын дайындауға көмекші құрал ретінде арналған.

 

Баймуратова А.Т., 2018 год