«Обучение грамоте по системе Брайля учащихся с нарушением зрения»

  • 21.11.2018
  • ННПЦ РСИО
  • 523

В предложенных методических рекомендациях освещены особенности преподавания предмета «Обучение грамоте» обучающимся с глубокими нарушениями зрения 1-х классов, методические задачи по реализации и применению методов, даны основные педагогические подходы, используемые при обучении грамоте незрячих учащихся. Предмет «Обучение грамоте» один из важнейших учебных предметов, составляющих основу общего образования учащихся с нарушением зрения. «Обучение грамоте» является составной частью программы по предметам «Казахский/русский язык»,«Литературное чтение», «Литература» и подготовительным этапом дальнейшего языкового и литературного образования. Цель предмета «Обучение грамоте» ‒ создание условий для формирования функционально грамотного ученика с нарушением зрения в процессе освоения навыков слушания, говорения, чтения и письма во взаимосвязи с формированием элементарных грамматических представлений. Методические рекомендации адресованы дефектологам (учителям-тифлопедагогам), работающим с незрячими, обучающимися по рельефно-точечной системе Брайля.

 

«Көру қабілетінде бұзылыстары бар оқушыларды Брайль жүйесі бойынша

сауат ашуға үйрету» атты әдістемелік нұсқаулықтың аннотациясы

 

(Құрастырушылар: Абаева Г.А., Увалиева М.З., 2017 ж.)

Ұсынылып отырған әдістемелік нұсқаулықта көру қабілетінде терең түрде бұзылыстары бар 1-сынып оқушыларын «Сауат ашуға үйрету» пәніне оқыту ерекшеліктері баяндалып, әдістерді жүзеге асырып, қолдану бойынша әдістемелік міндеттер ашық түрде көрсетіліп, көздері көрмейтін оқушыларды сауат ашуға үйрету кезінде қолданылатын негізгі педагогикалық әдіс-тәсілдер берілген. «Сауат ашуға үйрету» пәні көру қабілетінде бұзылыстары бар оқушыларға жалпы білім беру үдерісінің құрамдас бөлігі ретінде маңызды оқу пәндерінің бірі болып табылады. «Сауат ашуға үйрету» «Қазақ/орыс тілі», «Әдеби оқу», «Әдебиет» пәндерінің құрамдас бөлігі болып, тіл және әдебиет бойынша одан кейінгі білім берудің дайындық кезеңі болып табылады. «Сауат ашуға үйрету» пәнінің мақсаты ‒ есту, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қарапайым грамматикалық ұғымдарды қалыптастырумен өзара байланыста меңгеру кезінде көру қабілетінде бұзылыстары бар функционалдық тұрғыдан сауатты оқушыны қалыптастыруға жағдайлар жасау. Әдістемелік нұсқаулық Брайль бүдірлі-нүктелік жүйесі бойынша оқитын көздері көрмейтін оқушылармен жұмыс жасайтын мұғалім-тифлопедагогтарға арналған.