Настоящие методические рекомендации разработаны для организации деятельности логопедических пунктов и призваны повысить качество и эффективность работы по оказанию логопедический помощи детям с нарушениями речи. Актуальность рекомендаций обусловлена отсутствием в настоящее время нормативно-инструктивного и методического документа, который определял бы порядок и содержание работы логопедического пункта в дошкольных и школьных общеобразовательных организациях.
Содержание методических рекомендаций включает: 1) основные положения логопедического пункта как одного из видов специальных организаций образования; 2) организацию работы на логопедическом пункте; 3) функциональные обязанности учителя-логопеда логопедического пункта.
Особое место отведено методическому обеспечению деятельности логопунктов. Рекомендации содержат документацию, регламентирующую деятельность логопункта: тематическое планирование логопедической работы, выполняющее функцию специальной коррекционной программы по развитию речи для учащихся в нарушениями речи на логопункте. Также имеются журнал учета детей с недостатками речи, речевая карта ребенка, перечень материально-технического оборудования логопункта.
«Логопедиялық пункт қызметін ұйымдастыру»
атты әдістемелік нұсқаулықтың аннотациясы
Аталмыш әдістемелік нұсқаулық логопедиялық пункттердіұйымдастыруға арналған және сөйлеу тілінде бұзылыстары бар балаларға логопедиялықкөмектің сапасын көтеріп, жұмысты тиімді жүргізуге шақырады. Жұмыстың өзектілігі мектепке дейінгі және жалпы білім беру ұйымдарында қызмет ететін логопедиялық пункттердің ережелері мен жұмыс мазмұнын анықтайтын нормативтік-нұсқаулық және әдістемелік құжаттың жоқ болуымен негізделген.
Әдістемелік нұсқаулықтың мазмұнына мыналар енген: 1) арнайы білім беру ұйымдарының бірі ретіндегі логопедиялық пункттің негізгі ережелері; 2) логопедиялық пункттің жұмысын ұйымдастыру; 3) логопедиялық пункттің мұғалім-логопедінің қызметтік міндеттемелері.
Логопедиялық пункттерді әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз етуге ерекше орын берілген. Ұсынымдарда логопедиялық пункттің қызметін реттейтін төмендегі құжаттар бар: логопедиялық пунктте сөйлеу тілінде бұзылыстары бар оқушыларға арналған сөйлеу тілін дамыту бойынша арнайы түзету бағдарламасының қызметін атқарушы логопедиялық жұмысты тақырыптық жоспарлау. Онымен қоса сөйлеу тілінде бұзылыстары бар балаларды есепке алу жорналы, баланың сөйлеу тілі картасы, логопедиялық пункттің материалдық-техникалық құрал-жабдықтарының тізімі бар.
Әдістемелік нұсқаулық «Мектепте сапалы білім алудың қолжетімділігін қамтамасыз ету» атты № 099 бюджеттік бағдарлама («Орта білім беру саласын әдістемелік қамтамасыз ету» атты № 102 шағын бағдарлама) аумағында құрылған және Білім Басқармалары мамандары, жалпы білім беретін ұйымдардың логопедтері, сонымен қатарата-аналар, педагогикалық ЖОО студенттері мен магистранттарына арналған.
Ерсарина А.К., 2018 год