«Использование упражнений обыденной жизни в развивающей работе с детьми с особыми образовательными потребностями»

  • 21.11.2018
  • ННПЦ РСИО
  • 616

(Составители: Елисеева И.Г., Аханова Б.Б., 2017 г.)

В методических рекомендациях описаны последовательность, содержание, коррекционно-развивающая направленность и методика предъявления упражнений обыденной (практической) жизни дошкольникам с особыми образовательными потребностями в специально подготовленной предметной развивающей среде кабинета Монтессори-терапии. Раскрыты особенности организации, задачи и критерии включения ребенка в индивидуальные и групповых занятий педагога-дефектолога в кабинете Монтессори-терапии.

В помощь педагогам предложены образцы технологических карт индивидуальных и групповых занятий, критерии наблюдений за ребенком в процессе командной оценки в кабинете Монтессори-терапии, а также формы протокола и стенограммы командной оценки.

«Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды дамыту жұмысында

күнделікті өмір жаттығуларын қолдану» атты

әдістемелік нұсқаулықтың аннотациясы

(Құрастырушылар: Елисеева И.Г., Аханова Б.Б., 2017 ж.)

Әдістемелік нұсқаулықта білім алуда ерекше қажеттіліктері бар мектеп жасына дейінгі балаларға Монтессори-терапиясы бөлмесі жағдайында арнайы дайындалған заттық-дамытушылық ортада күнделікті өмір (тұрмыс) жаттығуларының реттілігі, мазмұны, түзете-дамытушылық бағыты және қолдану әдістері сипатталған. Педагог-дефектологтың Монтессори-терапиясы бөлмесінде өткізетін сабақтарының ұйымдастыру ерекшеліктері мен міндеттері, баланы жеке және топтық сабақтарға енгізу көрсеткіштері анық жазылған.

Педагогтарға көмек ретінде жеке және топтық сабақтардың технологиялық карталары, Монтессори-терапиясы бөлмесінде өткізілетін топтық бағалау кезіндегі бақылау көрсеткіштері, сонымен қатар топтық бағалаудың хаттама үлгісі мен стенограммасы ұсынылған.