1. Жалпы ережелер
1. «Мектеп жасына дейінгі көру қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу» педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) тифлопедагогтар мен арнайы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының тәрбиешілерін оқытуды регламенттейді.
2. Қазақстан Республикасының заңнамасы білім беру саласындағы негізгі халықаралық құжаттарға сәйкес әрбір баланың психофизиологиялық және жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, барлық балалардың сапалы білім алуына тең құқықтар қағидатын көздейді. Сапалы білімге тең қолжетімділікті қамтамасыз ету кезінде ерекше назар аударуды қажет ететін балалар арасында мүмкіндігі шектеулі балалар неғұрлым осал санат болып табылады.
Мүмкіндігі шектеулі тәрбиеленушілердің сапалы білім алуға қол жеткізуін қамтамасыз ететін негізгі талап оларды тәрбиелеу мен оқыту үшін арнайы жағдайлар жасау болып табылады. Ерекше жағдайлардың маңызды құрамдас бөлігі – оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдау.
Қазақстанда мүмкіндігі шектеулі балаларға білім берудің дәстүрлі кең таралған түрі арнайы білім беру болып табылады. Арнайы мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиеленушілері арасында көру қабілеті бұзылған балалар айтарлықтай санатқа жатады. Тәрбиеленушілердің этиологиясындағы, көру қабілетінің бұзылу дәрежесіндегі, көру қабілетінің бұзылуындағы айырмашылықтар ауқымы арнайы білім беру жағдайларының айтарлықтай өзгергіштігін анықтайды: көру қабілеті бұзылған барлық балаларға қажетті жалпыдан бастап, білім беру процесін жүзеге асырудың тиімділігін және тәрбиеленушінің нақты қажеттіліктері мен білім беру мүмкіндіктеріне толық сәйкес әлеуметтік бейімделуін анықтайтын жеке бағдарлануға дейін.
Тифлопедагогтар мен арнайы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының тәрбиешілері үшін біліктілікті арттыру курстарын өткізудің өзектілігі мен практикалық маңыздылығы тәрбиеленушілерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастырудың заманауи инновациялық тәсілдері мен атаулылық, вариативтілік, толықтық және динамизм талаптарына сәйкес көру қабілеті бұзылған балалар үшін арнайы білім беру жағдайларын жасау саласында педагогтардың жеткіліксіз дайындығы арасындағы қайшылыққа байланысты.
3. Білім беру бағдарламасы тифлопедагогтар мен тәрбиешілердің ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау және арнайы мектепке дейінгі білім беру ұйымы жағдайында көру қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді қамтамасыз ету бойынша кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған.