1. 0-ден 18 жасқа дейінгі дамуында әртүрлі проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді кешенді тексеруден өткізеді. Бөлім мамандары диагностика мен кеңес беруді келесі даму мәселелері бойынша жүзеге асырады:
- психикалық және сөйлеу тілі дамуының тежелістері;
- зияты, сөйлеу тілі, зейіні, есте сақтау және басқа психикалық функциялардың бұзылыстары;
- көру қабілеті, есту қабілеті және тірек-қимыл аппаратының бұзылыстары, психикалық-сөйлеу дамуындағы ауытқулармен бірге жүреді;
- мектептегі қиындықтар және мектептегі үлгермеушілік;
- мінез-құлық проблемалары, қарым-қатынас қиындықтары, оның ішінде балалар аутизмі;
Кешенді тексеру төмендегіні қамтиды:
- медициналық тексеру (неврологиялық және психиатриялық);
- психологиялық тексеру;
- логопедиялық тексеру;
- педагогикалық зерттеу;
Тексеруді және кеңес беруді невропатолог, психиатр, психолог, логопед, педагог-дефектолог, сурдопедагог, әлеуметтік педагог мамандары жүргізеді.
2. Балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін айқындау, оларды жалпы білім беретін және арнайы білім беру ұйымдарында қанағаттандыру жөнінде ұсынымдар жасау;
3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаға арналған білім беру бағдарламасының түрін белгілеу;
4. Балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту мәселелері бойынша ата-аналарға консультациялық көмек көрсету:
- ата-аналарға баланы тексеру нәтижелері және мамандардың ұсынымдары бойынша кеңес беру;
- мамандарға жеке кеңес беру: невропатолог-дәрігер, психиатр, психолог, логопед, арнайы және әлеуметтік педагог;
- дамудағы ауытқуларды еңсеру және алдын алу мәселелері бойынша отбасына кеңес беру; ұсынымдар әзірлеу.