Психикалық дамуы тежелген балаларға арналған арнайы білім беру зертханасы
Психикалық дамуы тежелген (ПДТ) балаларға арналған арнайы білім беру зертханасы — бұл психикалық дамуы тежелген балалардың даму, оқыту және тәрбиелену ерекшеліктерін зерттеуге, сондай-ақ тиімді түзету-педагогикалық әдістер мен технологияларды әзірлеу мен енгізуге бағытталған ғылыми-зерттеу және әдістемелік бөлімше.
Зертхананың ғылыми қызметінің негізгі бағыттары:
1.ПДТ балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін зерттеу
Балалардың танымдық әрекеті, эмоционалдық-ерік саласы, уәждемесі және коммуникативтік дағдылары зерттеледі.
2.ПДТ оқушыларына арналған типтік оқу бағдарламаларын әзірлеу
Оқу мен тәрбиелеуде кездесетін қиындықтарды, сөйлеу дамуын, ерікті мінез-құлықты қалыптастыру мен балаларды әлеуметтендіруді жеңуге бағытталған арнайы әдістемелер жасалып, сынақтан өткізіледі.
3.Педагогтардың біліктілігін арттыру
ПДТ балаларымен жұмыс істейтін білім беру жүйесі мамандарына кеңес беру және әдістемелік көмек көрсетіледі.
4.Ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету
Зертхана әдістемелік ұсыныстар, оқу құралдары, оқу-әдістемелік кешендер шығарып, ғылыми журналдарда мақалалар жариялайды.
Ғылыми жұмыстың өзектілігі:
Қазіргі заманғы шындықтар арнайы білім беру жүйесінен икемділікті, жеке көзқарасты және түзету-дамыту жұмысының ғылыми негізделуін талап етеді. Психикалық дамудың тежелуі — бала жасындағы кең таралған ауытқулардың бірі болып табылады, оны дер кезінде анықтап, сауатты ұйымдастырылған оқыту мен тәрбиелеу арқылы бұзылуларды азайтып, баланың қоғамға сәтті бейімделуіне жағдай жасауға болады.
Меңгерушісі - Нурахмет Дана Кенжегалиевна
Әдіскер - Сейлханова Сауле Есимбековна