2019-2021 ж. зертхана келесі тақырыптар шеңберінде жұмыс істейді:
1. «Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардағы балалардың ерекше білім алу қажеттіліктерін бағалау жүйесінің ғылыми-әдістемелік негіздері».
2. «Ақыл-ой, есту (кохлеарлық импланты бар), сөйлеу және аутизмі бұзылған балаларды түзете-дамыта оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері» (ППТК және ОО үшін).
Зерттеу кезеңдері
2019 жыл
- балалардың ерекше білім алу қажеттіліктерін деңгейлік бағалау өлшемдері мен технологияларын әзірлеу;
-ақыл-ойы, есту қабілеті (кохлеарлық импланты бар), сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды түзете-дамыта оқыту бағдарламалары мен технологияларын әзірлеу және сынақтан өткізу. (I кезең).
2020 жыл
- балалардың ерекше білім алу қажеттіліктерін деңгейлік бағалау өлшемдері мен технологияларын сынақтан өткізу;
-ақыл-ойы, есту қабілеті (кохлеарлық импланты бар), сөйлеу және аутизмі бұзылған балаларды түзете-дамыта оқыту бағдарламалары мен технологияларын сынақтан өткізу (II кезең).
2021 жыл
- жалпы білім беретін мектепте ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық сүйемелдеуді ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету.
-тірек-қимыл аппараты, есту қабілеті бұзылған (кохлеарлық импланты бар) және аутизмі бар балаларды түзете-дамыта оқыту бағдарламалары мен технологияларын сынақтан өткізу (III кезең).
Практикалық шығу:
1. «Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау жүйесі» әдістемелік ұсынымдар.
2. ОО және ППТК-де ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды түзете-дамыта оқытудың арнайы түзету жеке, топтық және кіші топтық дамыту бағдарламалары.
3. «ППТК және ОО жағдайында ақыл - ой және тірек-қимыл аппараты бұзылған балалармен түзету-педагогикалық жұмыс» әдістемелік ұсыным.
4. «ППТК және ОО жағдайында сөйлеу және есту қабілеті бұзылған балалармен түзету-педагогикалық жұмыс» әдістемелік ұсыным.
5. «ППТК және ОО жағдайында аутизмі бар балалармен түзету-педагогикалық жұмыс" әдістемелік ұсыным.