Біліктілікті арттыру курстарының тыңдаушыларын курстан кейін сүйемелдеу

  • 02.09.2021
  • ННПЦ РСИО
  • 192

   Қазіргі уақытта ҚР-да педагогтердің біліктілігін арттыру жүйесін жаңарту мен жетілдірудің ең өзекті аспектілерінің бірі курсты бітірген тыңдаушыларды курстан кейінгі сүйемелдеу проблемасы болып табылады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 9 сәуірдегі № 137 бұйрығына сәйкес педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру, өткізу қағидаларына бірқатар өзгерістер енгізілді. Негізгі жаңалықтарды атап көрсетілгендей, біліктілігін арттыруды ұйымдастыру жүзеге асырада ғана емес, педагогтерін оқыту курстарынан кейінде сүйемелдеу және оқыту курстарынан кейін мониторинг жүргізу. Сондай-ақ, мұнда педагогтердің қызметін курстан кейінгі сүйемелдеу және мониторинг жүргізу ұғымдары мен тәртібі айқындалады.
Педагог қызметін курстан кейінгі сүйемелдеу-педагогтің курстан кейінгі қызметіне үздіксіз мониторинг жүргізу және әдістемелік, консультациялық көмек көрсету арқылы оның кәсіби құзыреттілігін дамытуды қамтамасыз ететін іс-шаралар жүйесі; курстан кейінгі мониторинг-педагогикалық практиканың нақты жағдайын курс бағдарламасының күтілетін нәтижелерімен, оның ішінде қашықтықтан салыстыру мақсатында сертификатталған педагогтердің курстан кейінгі қызметін бақылау және бағалау жүйесі.
Жоғарыда айтылғандарға сәйкес біздің арнайы және инклюзивтік білім беру психологиялық-педагогикалық кадрларының біліктілігін арттыру орталығының қызметі курстан кейінгі кезеңде педагогтерді қолдауды күшейтуге қатысты белсенді түрде жаңартылып отырады. Курстардан өткеннен кейін тыңдаушыларды сүйемелдеу жоспарлы семинарлар, вебинарлар, конференциялар өткізу арқылы біліктілікті арттыру бағдарламаларын іске асыратын профессорлық-оқытушылық құрамның біліктілікті арттыруға қатысушылармен желілік өзара іс-қимылында, сондай-ақ әртүрлі байланыс құралдарын (электрондық пошта, орталық сайты, жалпы чаттар және т.б.) қолдану арқылы жеке қарым-қатынаста жүзеге асырылады. Өзара әрекеттесудің бұл нысандары мұғалімдердің практикада туындайтын кәсіби қиындықтарын толықтыруға, нақты педагогикалық іс-әрекетте игерілген теориялық және практикалық материалдарды қолдануды сүйемелдеуді қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.