Арнайы мектепі білім беру зертханасы

  • 09 апреля 2024
  • ННПЦ РСИО
  • 2869

 
 
 
 
 
 
 
Аханова Жанбота Бақтыбекқызы – зертхана меңгерушісі
 
 
 
 
 
 
   Қазіргі уақытта « Мектепте сапалы білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз ету » тақырыбы аясында арнайы мектептік білім беру зертханасы жұмыс жасауда.
Зерттеу жұмысының мақсаты ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп оқушыларын педагогикалық қамтамасыз ету деңгейін ғылыми-теориялық негіздеуден тұрады.
   Зерттеу нысаны: жалпы білім беру жағдайында ерекше білім беру қажет ететін мектеп оқушыларын оқыту процесі. Зиятында бұзылысы бар балаларды инклюзивті білім беру жүйесіне қосу моделін әзірлеу, жалпы білім беретін мектептерде зиятында бұзылысы бар оқушылар үшін арнайы сыныптар құру. 
Зерттеу пәні : жалпы білім беру жүйесіне енгізілген ерекше білім беруді қажет ететін мектеп оқушыларын педагогикалық қамтамасыз етудің ұйымдастыру ерекшеліктері, мазмұны, технологиялары мен әдістері, мұғалімдерді әдістемелік қамтамасыз ету.
 
   Күтілетін нәтижелер нормативтік құқықтық актілерге, әдістемелік материалдарға (соның ішінде құжаттама нысандарын, оның ішінде бейімделген және жеке оқыту бағдарламасының құрылымын), жалпы практик мамандар мен арнайы педагогтарға арналған университеттік білім беру стандарттарын өзгерту бойынша ұсынымдарды, біліктілікті арттыру курстарының бағдарламаларын жасауға негіз болады . Педагогикалық-психологиялық қызмет мамандары үшін жалпы білім беретін мектептерде әдістемелік қамтамасыз ету.
 
   2019 және 2020 жылдардағы ғылыми-зерттеу жұмыстары ерекше білім беруді қажет ететін балаларды кешенді диагностикалау және оңалту зертханасының мамандарымен бірлесе отырып жүргізілді. Әзірленген материалдар республика бойынша эксперименттік мектептерде сынақтан өтіп, әдістемелік ұсыныстарда ұсынылды: «Жалпы білім беретін мектептердегі ерекше білім беруді қажет ететін балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету» 2019 ж.; «Жалпы білім беретін мектепте ерекше білім беру қажеттілігі бар мектеп оқушыларын психологиялық-педагогикалық қолдау (деңгейлік тәсіл)» 2020 ж.
 
   Жалпы білім беретін мектептерде мүмкіндігі шектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың әзірленген тәсілдерін енгізу біліктілікті арттыру курстары, вебинарлар, педагогтармен және мамандармен (психологтар, арнайы педагогтар, логопедтер, педагог-ассистенттер) консультациялар беру арқылы жүзеге асырылады.
 
    2024 жылы ғылыми-зерттеу қызметінің үшінші кезеңі жүзеге асырылуда, оның мазмұны жалпы білім беретін мектепте оқитын мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған үлгілік білім беру бағдарламаларын бейімдеу әдістемесін әзірлеу болып табылады. Әзірленген әдістемелерді Республика бойынша эксперименттік мектептерде сынақтан өткізу жалғасуда.
 
   Зертхана жұмысының екінші бағыты – еліміздегі арнайы мектептердің қызметін үйлестіру және оқу-әдістемелік қамтамасыз ету. Ең өзекті мәселелерді талқылау және еліміздегі арнайы мектептердің онлайн режимінде жұмыс істеуі бойынша табысты тәжірибе алмасу үшін 2024 жылға арналған іс-шаралар жоспары белгіленді. Арнайы мектептердің оқу үдерісін жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламаларымен қамтамасыз ету жұмыстары жалғасуда. Бағдарлама құрастырушылар топтары еліміздің тәжірибелі оқытушылары, зерттеушілері және университет оқытушылары арасынан құрылды.