Джангельдинова Зауре Болатовна

  • 05.04.2021
  • ННПЦ РСИО
  • 357

ОЖТЕ бөлімінің жетекшісі

Жұмыс өтілі: 1997-2001ж. Абай атындағы орта мектептің тарих және психология пәнінің мұғалімі (а.Ұзынағаш); 2001-2004 ж. Әлеуметтік педагог және психолог РПМПК; 2004-2006 ж. ТП ҰҒПО ММ орталығының әлеуметтік психологиялық қызмет меңгерушісі; 2004 ж. бастап ТП ҰҒПО ММ орталығының психологы, кəсіби қызмет саласы - ДДВЖ бар балалар, ата-аналық қарым-қатынастарды бұзу, элективтік мутация, эмоционалдық саланы, АСД дамуы жəне т.б; 2011 ж. бастап ТП ҰҒПО ММ орталығының меңгерушісі.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Құрмет грамотасымен марапатталды. «Ыбырай Алтынсарин» төс белгісінің жеңімпазы АСД бар балаларға арналған сабақтарды өткізу бойынша бір қатар басылымдардың авторы, реабилитациялық орталық пен психологиялық-педагогикалық түзету бөлмесінде ерекше тәрбиелік қажет ететін балалармен түзету және дамыту жұмыстарының әдістерін қолдану ерекшеліктері туралы, сондай-ақ сенсорлық бөлмедегі түзету және дамыту психологиясы мәселелерін зерттейді.

Біліктілік арттыру курстарының кураторы, лекциялық және семинар сабақтарын жүргізеді, курс тақырыптары:

· Қазақстан Республикасында АСБ бар балаларға көмек көрсетудің тиімді технологиялары мен бағдарламаларын ендіру;

· Арнайы мектепке дейінгі білім беру ұйымдар жағдайында оқу-тәрбие және дамыту үдерісін ұйымдастыру;

· Оңалту орталығы жағдайында аутисттік спектрінің бұзылыстары бар балаларға психологиялық-педагогикалық көмек;

· Оңалту орталығы жағдайында аутисттік спектрінің бұзылыстары бар балаларға психологиялық-педагогикалық көмек, Оңалту орталықтыры және ППТК жағдайларында ерекше білім беруде қажет ететін балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсетудің ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасы және т.б.

Педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, ТП ҰҒПО арнайы мектепте білім беру зертханасының меңгерушісі. Кәсіби қызметі арнайы және жалпы білім беретін мектептер жағдайында зиятында бұзылыстары бар мектеп оқушыларын оқыту мәселелері бойынша ғылыми-практикалық зерттеулер жүргізуден тұрады. Зерттеулердің нәтижелері 70-тен аса жарияланымдарда көрсетілген, олардың ішінде әдістемелік нұсқаулықтар, үлгілік оқу бағдарламалары, мектеп оқулықтары.