Әр түрлі эмоционалды-еріктік, интеллектуалдық, сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың сөздік қорын толықтыруда Ғаламдық оқуды қолданудың өзектілігі-бұл балалардың осы санаты коммуникативті функцияның, коммуникативті өзара әрекеттесудің бұзылуымен сипатталатындығына байланысты сөздік қорын толықтыру мен кеңейтудің дәстүрлі тәсілдеріне қол жеткізу қиын балалардың саны артып келеді. Бұл әдістің авторын Глен Доман деп санауға болады.
Видеода көрсетілгендей, педагог-дефектологтың сабақтарында Ғаламдық оқу әдісін қолдану баланың пассивті сөздігін толықтыруға, қоршаған әлем туралы білім мен идеяларды кеңейтуге, танымдық процестерді дамытуға бағытталған іс-әрекеттің кең мүмкіндіктерін ашады. Балаға сөзбен жазылған сурет ұсынылады. Бұл балаға әріптер жиынтығын белгілі бір тақырыпқа сәйкес келетін графикалық таңба ретінде қабылдауға мүмкіндік береді. Балаға сөзбен суретті көрсете отырып, мұғалім бейнеленген тақырыпты нақты айтады, бұл өз кезегінде баланың визуалды және есту анализаторларының берік байланысын тудырады. Көрнекі бейнені дыбыстық кешенмен біріктіру пайда болады-бұл тақырып туралы ақпаратты бірлік ретінде қабылдауға мүмкіндік беретін сөз.