Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды білім беру ұйымдарында педагог-ассистенттің сүйемелдеуі Әдістемелік нұсқаулық

  • 12.02.2024
  • ННПЦ РСИО
  • 240

Арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың ұлттық ғылымипрактикалық орталығының Ғылыми-әдістемелік кеңесімен мақұлданған және ұсынылған (27 желтоқсан 2022 ж. No 36 хаттама). Қазақстан Республикасы Ғылым және білім министрлігінің Мектепке дейінгі және орта білім беру комитетімен бекітілген және пайдалануға ұсынылған. Құрастырушы авторлар: Егорова Е.В.. – ҚР БҒМ «Арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың ұлттық ғылыми-практикалық орталығының» арнайы және инклюзивті мектептегі білім беру зертханасының ғылыми қызметкері. Аханова Ж.Б. – ҚР БҒМ «Арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың ұлттық ғылыми-практикалық орталығының» арнайы және инклюзивті мектептегі білім беру зертханасының ғылыми қызметкері. Култаев Д.Х. – АИБД ҰҒПО ақпараттық-талдау бөлімінің әдіскері. Рецензенттер: Куттыбаева Ж.К. АИБД ҰҒПО ақпараттық-талдау бөлімінің меңгерушісі; Удуримова Ш.С. – Алматы қаласының жалпы білім беретін № 10 орта мектеп директоры.