Мектеп жасындағы жазбаша сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балалармен жүргізілетін түзету жұмысының ұйымдастыру-әдістемелік негіздері

  • 05.02.2017
  • ННПЦ РСИО
  • 162

Әдістемелік нұсқаулықтарда сөйлеу тілі бұзылған балаларды оқу мен жазуға үйретудің психологиялық-педагогикалық негіздері, жалпы білім беру мектеп оқушыларының жазбаша сөйлеу тілінің бұзылыстарының ерекшеліктері, жазбаша сөйлеу тілінің бұзылыстарын түзетудің логопедиялық технологиясы қарастырылған. Әдістемелік нұсқаулық жалпы мектеп және арнайы білім беру ұйымдарының логопедтері мен тәрбиешілеріне, ата-аналарға, "Дефектолоия" мамандығы бойынша білім алып жатқан студенттеріне арналған.

 

Жүктеу